Wednesday, September 28, 2016

Ophiuchus, Zodiak Ke-13 Dalam Sistem Horoskop. Nasib Anda Mungkin Telah Berubah.

Berita ini mungkin terlalu sukar untuk didengar oleh si Libra, yang mendambakan keseimbangan dan perintah. Atau Leo, yang merasakan dirinya kuat. Gemini, di kedua-dua sisi anda boleh digegarkan.

Adakah anda terduduk? Baik. Kerana zodiak telah berubah. Apa yang anda harus percaya adalah tanda astrologi anda mungkin tidak menjadi tanda astrologi anda lagi.


Dan, sekumpulan dari kita sekarang mempunyai tatu Wack.

Tarikh-tarikh untuk kalendar zodiak Barat telah beralih, dengan masing-masing bermula lewat - dan yang kemudian. Jika anda adalah seorang Capricon dilahirkan pada awal hingga pertengahan Januari, anda kini merupakan Sagittarius.

Cancer dilahirkan pada awal hingga pertengahan bulan Julai? Berhenti menjadi emosi seperti bayi menangis. Anda sebenarnya Gemini.

Zodiak barat telah beralih, kata NASA.

Oh, dan ada tanda astrologi ke-13 baru sekarang: Ophiuchus. Bunyi seperti watak "Matrix", yang kita tahu. Tetapi di antara kamu yang dilahirkan antara 29 November - 17 Disember, anda semua sekarang adalah dibawah zodiak Ophiuchus.

NASA mengeluarkan berita itu pada awal tahun ini dalam website-nya yang menjelaskan bahawa apabila orang-orang Babylon purba mencipta zodiak lebih 3,000 tahun yang lalu, mereka mahu tarikh di kalendar disesuaikan dengan buruj bintang. Tetapi, terdapat 13 buruj, dan mereka bekerja dengan kalendar 12 bulan. Jadi mereka terpaksa mengeluarkan Ophiuchus.
NASA juga menegaskan bahawa paksi Bumi tidak lagi berada dititik arah yang sama sewaktu kalender buruj asal disediakan, jadi semua tanda-tanda bintang mempunyai julat tarikh yang berbeza mulai dari sekarang.

Dalam erti kata lain: huru-hara astrologi. Dan ahli sains di NASA tidak peduli bahawa mereka telah menjatuhkan kehidupan kebanyakan dari kita. Mereka mengeluarkan satu kenyataan minggu lalu menjelaskan; 
Di sini, di NASA, kami mengkaji astronomi, tidak astrologi. Kami tidak mengubah apa-apa tanda-tanda zodiak, kami hanya melakukan matematik.
Berikut adalah tarikh astrologi dan tanda-tanda binatang baru, jika anda sanggup lihat dan baca.


Seperti yang anda boleh bayangkan, ramai yang sangat kecewa tentang perkara ini!


| SBP