Saturday, July 23, 2016

Inilah 4 Sebab Mengapa Lelaki Nakal Lebih Seksi.

Konon, orang baik akan berjodoh dengan orang baik pula. Namun kenyataannya, wanita baik-baik dan bertanggung jawab justeru sering tergoda memilih lelaki nakal sebagai pendamping mereka. Seakan ada adrenalin dan semangat yang membara saat di dekat mereka. 

Hubungan itu umumnya tak direstui persekitaran dan keluarga. Tapi cinta tak kenal batas apa-apa. Wanita punya alasan tersendiri mengapa dirinya boleh jatuh cinta. Jom baca di bawah empat sebabnya. 

1. Mencari kesamaan dalam keluarga 

Banyak wanita dilahirkan dengan ayah yang pemberontak. Ketika terbiasa dan menganggap itu sesuai, mereka akan mencari pasangan dengan ciri yang sama seperti Sang Ayah. Ini biasanya dilakukan di alam bawah sedar. 

2. Memperbaiki hubungan keluarga 

Berlawanan dengan tajuk di atas, wanita seperti ini justeru tak suka dengan ayah yang pemberontak. Memilih lelaki nakal yang mirip dengan watak ayah, boleh kerana didasari motivasi untuk mengkaji semula hubungan yang bermasalah ketika masa kanak-kanak. 

3. Memperbaiki hidup lelaki nakal 

Wanita bermotivasi memperbaiki hidup lelaki. Ada sebuah cabaran yang harus ditaklukkan saat menghadapi lelaki nakal. Mungkin sukar, tapi wanita tak mudah menyerah. Hal ini juga diikuti ego kaum hawa, bahawa mereka sering merasa satu-satunya orang yang boleh mengubah lelaki. 

4. Bertualang 

Sebahagian wanita menganggap hidup dengan pasangan nakal akan membawa kegembiraan dan keghairahan. Terutama bagi mereka yang telah menjadi orang baik sepanjang hidupnya. Biasanya mereka dibesarkan di keluarga yang penuh aturan, sehingga lebih tertarik pada lelaki yang berani melanggar peraturan dan mengelak tanggungjawab.