Thursday, February 2, 2017

Jurugambar Ini Mengubah Wanita Biasa Ke Supermodel.

Chrissie Sparks berusia 33 tahun dari Birmingham adalah seorang jurugambar dan pemilik studio foto sendiri, "House The Doll itu." Kehebatan beliau ialah membuatkan wanita biasa menjadi model yang layak berada di muka depan majalah berkilat. 

Dalam tempoh tiga tahun, dia mengatur sesi foto untuk lebih 1,300 pelanggan. Lihat sahaja bagaimana cemerlang hasilnya!



"Hampir semua wanita yang datang kepada kami adalah sangat gugup pada mulanya, tetapi pasukan saya dan saya bekerja keras untuk mewujudkan suasana yang ramah dan mesra untuk mereka."


"Ramai wanita mahu satu set gambar yang indah dalam persekitaran yang hebat dan pakaian sebagai kenang-kenangan untuk kepuasan mereka sendiri dan sebagai penggalak keyakinan."



"Ini adalah Laura. Kebanyakan orang tidak akan mengenali jiran atau rakan sekerja di pejabat dari gambar ini. Sebaliknya, mereka mungkin akan menganggap dia seorang bintang filem."



"Saya percaya dengan penyamaran yang betul, lampu, dan gaya, saya boleh membawa keluar yang terbaik dari dalam kecantikan wanita."



"Kami membantu wanita melihat diri mereka dalam cahaya sebaik mungkin."



"Melihat wanita amat gembira dengan keputusan akhir, membuatkan masa yang panjang dan pelaburan peribadi yang besar ke dalam perniagaan sangat bernilai setiap bit."
Foto Kredit: DollhousePhotography
Berdasarkan bahan-bahan dari Dailymail