Thursday, February 2, 2017

Ini Alasan Mengapa Wanita Menyerahkan Keperawanannya Kepada Anda.

Biasanya kita para lelaki tidak tahu kenapa seorang wanita tiba-tiba mengamuk, tidak jelas, marah, sangat menyebalkan, dan kadang-kadang membuat kita menjadi marah dan berfikiran yang buruk tentang mereka. 


Kenapa mereka berkelakukan seperti itu? 

1. 90% wanita tidak akan melakukan hubungan seks pertama kali, bukan dengan lelaki yang mereka sangat sayang, so kalau ada seorang wanita yang mahu melakukan hubungan seks dengan anda untuk yang pertama kalinya, anda perlu berbangga apalagi kalau dia merupakan wanita berprinsip teguh. Tapi sebagai lelaki harusnya kita boleh jaga kehormatan wanita sampai ke pelamin. 

2. Kaum wanita biasanya melakukan hubungan seks diluar nikah itu dengan perasaan was-was dan gelisah, memikirkan dosa dan disisi lain dia akan merasa dilindungi apabila anda tetap menghormatinya dan menganggap dia tetap wanita yang anda cintai dengan sepenuh hati walaupun saat itu keperawananya telah hilang. 

3 . Wanita yang melakukan seks sebelum berkahwin akan merasa sangat sedih dan berharap lelaki yang dia sayang itu tidak akan meninggalkannya selepas kejadian itu. 

4. Para wanita biasanya mahu melakukan hubungan seks sebelum berkahwin jika diminta. Ini adalah kerana faktor dari lelaki dan merasa bahawa dia telah percaya kepada lelaki yang ada didepannya. 
Nah ini dia yang terpenting yang perlu anda tau tentang wanita selepas melakukan hubungan seks. Bagi wanita yang benar-benar mencintai kamu: 

1. Biasanya mereka akan menjadi sangat sensitif dan sangat mudah tersinggung. 

2. Setelah hubungan itu, mereka akan melihat bagaimana sikap teman lelaki mereka, adakah tetap bersikap menyayangi mereka atau berubah dan jika berubah mereka akan berfikir bahawa lelaki itu hanya ingin mendapatkan "kepuasan" seks semata-mata. 

1. Sesudah berhubungan seks, mereka ingin anda tetap memeluknya dan menenangkan mereka bahawa anda akan tetap ada untuknya jika apa-apa berlaku. 

3. Jangan pernah membiarkan dia sendiri dan membereskan tubuhnya sementara anda sendiri sibuk juga dengan diri anda sendiri. Perkara seperti ini kelihatan tidak memperdulikannya. 

4. Jangan marah ketika sehabis melakukan ML, mereka kelihatan murung dan memasang wajah marah, bahkan kelihatan sangat menjengkelkan dan membuat anda bingung. Itu terjadi kerana apabila keadaan seperti itu mereka ingin anda memberi perhatian. Yang perlu anda lakukan hanyalah memeluknya dan meyakinkan dia bahawa anda sangat mencintainya. 

5. Mereka biasanya akan menjadi mudah marah, berfikiran yang aneh tentang anda, kelihatan menjengkelkan, tidak jelas, dan menjadi sangat galak. Mereka menjadi seperti itu kerana ingin anda tetap memperhatikanya, yang perlu lakukan adalah tetap ada disampingnya, memeluknya, buktikan bahawa anda tulus menyayanginya. 

Nah itu semua adalah sikap-sikap wanita, sebagai lelaki kita memang terkadang kurang faham terhadap apa yang sebenarnya mereka fikirkan dan tidak erti sikap mereka yang tiba-tiba marah. Ternyata itu semua hanya kerana hati mereka yang sensitif dan perlu anda perhatikan.

| SBP