Sunday, January 29, 2017

Inilah Yang Akan Berlaku, Jika Anda Mengurut Bahagian Ini Di Dahi Anda!!!

Ada sejumlah besar teknik urut disediakan untuk merehatkan badan manusia. Kebanyakan teknik ini bukan sahaja baik untuk kesihatan kita, tetapi akan berasa hebat pada masa yang sama. Masalahnya ialah bahawa kebanyakan teknik memerlukan banyak masa lapang, wang, dan bantuan pakar.


Nasib baik menyebelahi anda, kerana telah ditemui satu kaedah mudah yang mempunyai kesan yang sama baik terhadap badan anda tanpa mengorbankan urutan normal.

Kemungkinan anda telah merasa keperluan, kadang-kadang mengurut kawasan di antara kening tanpa anda sedari.

Nah, ternyata naluri anda tidak menipu anda. Mengurut kawasan ini meningkatkan tumpuan anda, mengurangkan ketegangan, menghilangkan sakit kepala, dan melegakan mata anda (terutamanya jika anda telah duduk untuk masa yang lama di depan komputer). Pengamal perubatan Cina juga yakin bahawa mengurut titik ini meningkatkan kuasa gerak hati seseorang.

Apa yang anda perlu lakukan?

Hanya tekan secara ringan pada titik antara kening anda, dan menggerakkan jari anda ke atas kira-kira 3 cm dalam garis menegak. Memberi urutan dibahagian ini selama kira-kira 45 hingga 60 saat. Anda tidak akan menunggu lama untuk merasakan hasilnya.
Pakar menjelaskan bahawa aktiviti ini 'mengaktifkan kawasan otak, seterusnya membantu dalam mengurangkan ketegangan saraf. Ia juga memperbaiki penampilan kulit, terutama di sekitar mata dan mulut serta membantu proses awet muda semula'.

Jadi, jika anda tiba-tiba didatangi sakit kepala, atau mata letih selepas hari yang panjang, anda tahu apa yang perlu dilakukan!

Sila kongsikan untuk manfaat kepada yang lain ya...

| SBP