Sunday, January 29, 2017

8 Tips Memikat Seorang Wanita Edisi 2017.

Anda kesulitan memikat wanita? atau buntu tips buat memikat cewek? anda boleh baca tips disini untuk memikat dan menakluk hati seorang wanita.


Sebelum anda memikat wanita...ada beberapa perkara yang perlu disiapkan dan dingat...
  1. Mental yang kuat (persiapan kalau ditolak)
  2. Mau di bawa kemana hubungan itu (persiapan kalau diterima)
  3. Persiapan modal (pacaran bukan makan cinta saja!!!!)
  4. Tanya mau berapa anaknya kita (jika sudah mau nikah)
  5. Ingat !!!!!! jangan sekali-kali membawa senapang, kerana anda bukan mahu menembak mati wanita tersebut...
  6. Lelaki : perempuan = 1: 5, so kamu jangan takut single
  7. Ingat, wanita yang hendak kamu pikat masih tercatat sebagai wajib pajak (gila betul ni)
  8. Jangan pikat wanita saat baru pertama kali berkenalan (kerana itu bukan cinta pada pandangan pertama, tapi nafsu pada pandangan pertama)
  • Kalau cara tradisionalnya, iaitu si lelaki memberikan cincin sambil berlutut di depan wanita. Hehehe...tapi cara ni dah basi lo.
  • Jika si wanita suka jadi pusat perhatian, adakanlah pesta kejutan dengan semua rakan-rakannya dan kalau perlu jemput keluarganya. Lalu anda memikat dia disana. Tapi jika ditolak risiko anda tanggung sendirilah ye...
  • Jika si wanita suka hal yg romantis, bawalah setangkai bunga mawar dan lakukanlah pemikatan di tempat kegemarannya.
  • Jika wanita jenis yang suka atau hobinya bersukan, lakukanlah aktiviti memikat di atas gunung saat berkhemah atau saat mendaki gunung gitu.
  • Jika dia suka bola keranjang atau pertandingan sukan, berikanlah kejutan dengan melamarnya di stadium tempat berlangsungnya perlawanan di depan orang ramai di stadium tersebut. Hahahaha kalau ditolak aku tidak tanggung ahhh.
  • Hari Valentine juga merupakan peluang yg bagus, (tidak lama lagi kan Valentine) di hari istimewa ini jika anda memberikan mawar atau coklat maka ini akan menjadi kejutan besar kepadanya.
  • Jika anda lelaki pemalu dan tidak berani berbual secara langsung dengan dia, bikin saja video terus ajak dating dengan si dia.
  • Jika anda tau dia suka mendengar radio setiap hari, cari saja stesen radio yg dia suka, terus bikin kejutan dengan memikat dia di radio. Dengan sms on air di radio dan pikat dia. Tapi kalau anda berani terus saja anda telefon dia dan mulakan ayat jiwang anda.
| SBP