Thursday, March 30, 2017

Tak Masuk Akal...10 Tahun Kotak Terbiar Di Pejabat Pos, Lelaki Ini Terkejut Beruk Apabila Lihat Isi Dalam Kotak Tersebut!

Seorang lelaki 'HISTERIA' apabila membuka sebuah kotak yg terbiar 10 tahun tanpa terusik...apa yg lebih 'menyeramkan', tak siapa berani buka kotak tersebut sehinggalah suatu hari, lelaki ini terduduk tak terkata apabila dia membuka kotak dan menyedari isi kandungannya adalah...


Sebuah syarikat penghantaran barang dikejutkan oleh pakej misteri.

Dipetik dari sebuah portal dari negara jiran, seorang pembeli dalam talian membeli sebuah pakej besar dan sudah dibayar.

Akhirnya mereka pun pergi menghantarkan pakej tersebut, anehnya pembelinya tak pernah ada di rumah.

Pakej ini akhirnya disimpan di ruang simpanan syarikat tersebut selama 10 tahun. Dari kotak luarnya sudah kelihatan tanda-tanda sebuah motor lumba.

Setelah 10 tahun berlalu dan tidak ada yang mengambil pakej ini, akhirnya mereka membuka kotaknya untuk diperiksa.

Walaupun sudah lewat 10 tahun dan kotaknya berdebu bahkan berjamur, tapi keadaan barang dalam kotak tersebut masih baik.

Dalam kotak besar tersebut rupanya mengandungi sebuah motor sport berwarna merah. Melihat pemandangan ini, semua pekerja syarikat tersebut terkedu.

10 tahun lamanya motor ini ada di gudang mereka dan anehnya tidak ada yang cuba membukanya. Setelah itu mereka pun melaporkannya kepada pihak berkuasa.

Akhirnya hakim memutuskan buat memberikan motor Ducati ini kepada pekerja paling senior di syarikat itu yang ternyata adalah seorang wanita tua!

Alasannya adalah kerana selama 10 tahun wanita ini yang menjaga keberadaan motor tersebut.

| SBP