Wednesday, October 5, 2016

Seram, Hantu Cuba 'Meny3tubuhi' Wanita Ini Ketika Sedang Tidur.

Sebahagian dari kamu mungkin suka memadamkan lampu bilik ketika akan tidur. Tapi anda pastikah tidak takut akan kedatangan makhluk tak diundang yang menyelinap masuk ke bilik dan kemudian menarik selimut anda?


Seperti yang dialami wanita cantik ini yang sedang tidur, tiba-tiba pintu biliknya terbuka sendiri seolah ada seseorang yang tidak dilihat mata masuk ke biliknya tanpa izin. Seramnya lagi, selimut yang dipakai wanita itu tiba-tiba ditarik dengan sendirinya.

Terkejut, wanita itu pun terus bangun dan cuba menyalakan lampu biliknya. Dia kelihatan panik kerana merasa ada seseorang yang menarik selimutnya.

Anehnya lagi, lampu bilik wanita itu berkelip-kelip dengan sendirinya lalu padam. Dia panik dan sempat keluar dari biliknya untuk menyalakan lampu. Namun setelah kembali lagi ke biliknya, lampu mula berkelip-kelip kembali.


Untuk menghilangkan rasa takutnya, wanita itu kelihatan cuba menelefon seseorang tapi sayangnya tidak ada yang boleh diajak biacara.

Video menyeramkan ini dimuatnaik pada 29 September 2016 lalu ke YouTube dan berjaya menarik perhatian netizen.
Ada netizen yang mengatakan mungkin hantu itu cuba 'menyetubuhi' wanita itu ketika sedang tertidur, tetapi ada juga yang mengatakan semua ini berkemungkinan hanyalah lakonan yang sengaja buat.

Untuk lebih jelasnya, lihat sahaja videonya di bawah ini: