Wednesday, September 7, 2016

Pengakuan Lelaki Yang Bers3tubuh Sambil Karaoke via Smule Ini Bikin Kamu Geleng-geleng Kepala Mendengar Alasannya....

Belum lama ini, netizen dihebohkan dengan video lelaki yang berhubungan badan sambil karaoke via Smule. Berdasarkan rakaman video, si lelaki kelihatan sedang menyanyikan sebuah lagu yang berjudul "Ngobong Ati", salah satu lagu yang tengah popular di Bandar Baru Permas Jaya, Jawa Timur.


Hal itu lantas membuat netizen geram dan resah dengan masa turunnya bahagian video seks tersebut. Akibatnya, pemilik akaun Igor Agatha Sebastian tersebut diburu oleh warga Bandar Baru Permas Jaya untuk meminta maaf atas perbuatan tak senonohnya itu.

Namun, lelaki yang diketahui berseluar T itu melarikan diri. Sehingga warga Bandar Baru Permas Jaya pun melakukan suatu demi mendapatkan lelaki tersebut. Hingga akhirnya mereka memutuskan untuk menbuat iklan ganjaran.

Krishna Adi selaku ketua Ikatan Keluarga Bandar Baru Permas Jaya Taiwan (Ikawangi Taiwan) mengatakan barang siapa yang dapat mencari si lelaki, maka dia akan dihadiahkan wang sebanyak Rp 1 juta atau setara dengan RM310.
Iklan ganjaran yang dibuat oleh pihaknya itu pun akhirnya membuahkan hasil. Lelaki berasal dari Blora itu berjaya ditemui di Kupang, Nusa Tenggara Timur.

Seperti yang dijanjikan, orang yang mencari lelaki itu pun diberikan wang ganjaran tersebut. Namun, identiti orang tersebut dirahsiakan oleh pihaknya, untuk keselamatan orang tersebut.

"Untuk penerima ganjaran hadiah satu juta itu sudah ada, tapi saya tak mau menyebutkan nama untuk keselamatannya," kata Krishna.

Krishna menambah, perempuan yang didampingi lelaki yang disyaki pasangan mesumnya itu kelihatan sangat menyesal. Hal itu dibuktikan dengan permohonan maaf keduanya yang dirakam oleh perwakilan warga Bandar Baru Permas Jaya.

Ingin lihat video pasangan ini? Nah klik video dibawah yang disediakan: