Monday, September 5, 2016

Bikin PANAS, Gadis Seksi Ini Jadi Pemandu Teksi TERPANAS Di Dunia.

Tak boleh dinafikan rasa kesal apabila terjebak kesesakan di jalanan kota besar seperti Kuala Lumpur dapat membuat semangat kita hilang. Selain membuat suasana hati tidak menentu, tersekat juga selalu membuat masalah dengan terlambat ke sekolah ataupun sampai ke pejabat.


Namun apa jadinya jika pada masa lalu lintas padat, kamu ditemani pemandu teksi berparas cantik? Pasti kamu tak akan keberatan untuk bersesak dan tersekat dijalanan, kan?

Baru-baru ini, khususnya para pengguna rangkaian sosial, digegarkan dengan munculnya pemandu berwajah cantik bernama Ikuta Kana.

Kepopularannya di internet bermula ketika netizen penasaran dengan kisah kehidupan yang dilalui perempuan asal Jepun itu.


Kehidupan seharian gadis berusia 24 tahun ini dihabiskan dengan bekerja sebagai model sambilan dan menjadi pemandu teksi untuk memenuhi keperluan hidupnya.
Banyak netizen yang membincangkan tentang Kana dan kini dia digelar sebagai pemandu teksi yang paling hangat di Jepun, atau mungkin juga dunia.


Dilaporkan, Kana memilih menjadi pemandu teksi sebagai pekerjaan keduanya kerana kerjayanya sebagai model tak menjamin kewangannya stabil.

Ikuta Kana telah menjadi pemandu teksi selama satu tahun setengah dan memandu dengan laluan Shibuya, Ebisu dan Naka-Meguro.

INI PUN MENARIK DIBACA JUGA: