Sunday, September 11, 2016

3 Tips Seks Ini Ternyata Palsu.

Setiap pasangan tentu tak mahukan kehidupan seks yang membosankan. Untuk mempertahankannya, pelbagai tips seks turut dicuba, namun jangan terburu-buru dipraktikkan dulu sebelum anda memastikan tips tersebut selamat.


Seperti tips seks di bawah ini, yang sering disebut-sebut mampu membangkitkan gh4irah seksual para pasangan. Ternyata, tak mampu bekerja dengan sempurna. Dipetik dari majalah Gurl, terdapat 3 tips seks palsu yang wajib anda ketahui:

1. Lumuri tubuh dengan makanan

Beberapa ahli terapi seks pernah menyebutkan, menaruh makanan - seperti coklat atau whipped cream - akan membuat sensasi bercinta lebih panas. Malangnya, tips ini bukanlah idea yang cemerlang.
Meletakkan makanan di tubuh, terutama di kawasan sensitif boleh menyebabkan lepuhan bahkan jangkitan.

2. Gigitan cinta

Ciuman ekstrem yang dilakukan dengan gigitan, benar-benar akan membahayakan pasangan. Meski pun gigitan cinta ini dipercayai mampu membangunkan hasrat bercinta lebih dahsyat, tetapi tips ini merugikan pasangan anda.

3. Seks dalam kereta

Jika keadaan kereta sedang berhenti, mungkin melakukan aktiviti seks di dalam kereta akan selamat dan lebih menyeronokkan. Namun jika anda dan pasangan melakukannya sambil memandu, hal tersebut sungguh membahayakan.

INI PUN MENARIK DIBACA JUGA: