Friday, August 26, 2016

Mengapa Kamu Bertindak Seperti Jalang, Dan Anda Sangat Baik?

"Ini kerana saya baik. Saya sentiasa cuba untuk memahaminya. Saya pergi ke dalam kedudukan, saya bersimpati dengan beliau dan sokongan. Saya bersedia untuk bertahan: hakikat bahawa dia tidak tiba apabila berjanji; dan bahawa ia tidak berdering; dan apa yang dia melemparkan panggilan saya dan tidak memanggil semula. Saya tersinggung, tetapi saya cuba untuk masuk ke kedudukannya. Saya faham pekerjaan dan beliau keadaan beliau. Saya sentiasa menyelidiki masalah itu, tetapi dia tidak mahu menyelidiki saya. Saya menunggu apabila dia memutuskan dan tidak. Saya baik, tetapi saya tidak mengatakan bahawa."

Saya katakan. Kerap dan banyak. Dan ini adalah satu keajaiban, kerana saya baik untuk masa ini.


Saya juga tahu seorang lelaki yang bersama saya adalah dalam hubungan, dalam mana-mana kes, saya cuba untuk memahami. Saya berkongsi dan sokongan. Saya boleh menjadi kawan yang benar dan boleh dipercayai. Saya lembut, penyayang dan memberi inspirasi. Bercakap dari tengah-tengah, pelukan - itu semua saya. Saya pergi ke, dan menderita apabila dia menarik diri dan meninggalkan. Saya lihat.

Tetapi saya berhenti menjadi baik, apabila tanpa alasan yang jelas - kesejukan dan pengasingan. Sebabnya, kemungkinan besar, adalah, saya tidak tahu tentang mereka. Saya membenarkan diri saya untuk menjadi miskin dan tidak melihat ke dalam mata orang yang beriman dalam mencari penjelasan.Memberitahu tentang keadaan dan hal keadaan mereka - tanggungjawab lelaki, jika kita berada dalam hubungan. Saya tidak perlu untuk meneka, saya mempunyai hak untuk mengetahui.

Saya berhenti menjadi baik, apabila seorang lelaki tidak mempedulikan atau cuai. Saya berasa amat baik apabila saya diletakkan di tempat ketiga puluh lima dalam senarai keutamaan. Dan ia adalah satu tempat yang saya tidak suka.

Saya berhenti menjadi pemahaman yang baik mengenai hal keadaan apabila seorang lelaki datang ke dalam konflik dengan minat saya. Saya tidak suka apabila saya menggunakan atau tidak menunaikan janji, atau tidak dianggap perasaan saya, atau tidak layak berkelakuan ke arah saya.

Apabila saya tidak suka sesuatu, saya katakan. Masalah keadaan "tidak" trek dalam, saya menganalisis dan menjelaskan kepada manusia bagaimana untuk dan bagaimana untuk tidak kepada saya. Pada mulanya perlahan-lahan, sangat ia adalah psikologi, kira-kira perasaan mereka dan kira-kira apa yang kita mahu. Sebagai peraturan, seorang lelaki yang tidak dapat mendengar. Kemudian - dan terutamanya sukar: "Anda telah membuat cara ini, dan saya tidak suka." Saya tidak memandu yang hang menyakiti atau bersalah. Sebelum ini, seperti yang saya katakan, saya juga tidak suka, dan mungkin juga menyakitkan.Jika jalan lelaki itu, boleh menunjukkan gambar dari sudut yang berbeza, tiba-tiba saya tidak dapat melihat ini. Saya tidak faham - potong dan meninggalkan.

Ya, secara mendadak. Ya, kategori. Ya, lelaki yang tidak baik, dan dihantar kembali. Tetapi, dalam pengalaman saya, manusia mula mendengar. Tiba-tiba ia menjadi perhatian yang tidak disukai pertama, selalunya selepas beberapa ketika a. Kadang-kadang, apabila tidak lagi diperlukan. Tetapi menjelaskan kepada dua puluh lima kali di mana anda merasa tidak baik dalam hubungan - ia adalah mewah. Hidup ini lebih mahal, tetapi orang yang mahu mendengar segera.

Saya telah mendengar kritikan? Saya mendengar lebih daripada sekali. Saya mendengar bahawa anda perlu menjadi seorang wanita dan main-main menunjukkan bahawa ia tidak berpuas hati. sempadan Jawatan - ia adalah soal prinsip. Dan jika beberapa perkara yang boleh memberi laluan, sesuatu untuk mewakili think gadis itu adalah salah dalam kes ini. Gadis itu hidup di dalam aku yang lain, dan didedahkan dalam lain.

Saya mendengar bahawa seorang wanita harus sentiasa lembut dan jinak. Pada ini Saya mempunyai bantahan ... Mengapa wanita-wanita mitos menjadi isteri bercakap? Dan jika mereka menjadi, mengapa orang seperti saya, menarik dan menarik, dan semua mereka dalam relau, dan mustahil untuk melupakan?

Sama ada mereka memanggil saya jalang? Dipanggil. Banyak kali. Tetapi lebih kerap mereka dipanggil baik, dan lelaki yang sama yang adalah mewah di ungkapan-ungkapan dalam saat-saat yang kritikal rintangan saya. Apabila seseorang menghormati dirinya, dia dihormati daripada orang lain.

Saya boleh bertindak dengan cara berbeza, kerana bagi saya adalah lebih penting daripada nilai nilai hubungan sendiri. Saya tidak akan membiarkan seorang lelaki jatuh kepentingan saya di matanya. Saya juga suka diri saya sendiri untuk itu. Saya lebih suka merampas bantal dan pereterplyu pemisahan daripada membenarkan diri saya untuk menjadi seorang wanita, yang tidak dihormati. Saya yakin bahawa dalam kes kedua, hubungan kami tidak mempunyai peluang.Love dimusnahkan pada kadar kehilangan maruah dalaman saya.

Cinta bagi saya bukan pengorbanan yang sama. Biasanya, apabila seseorang mendermakan sesuatu dalam hubungan, ia membunuh cinta. Seorang lelaki cinta adalah untuk menjadi lebih daripada itu, dan tidak untuk memampatkan keperluan mereka. Mesti ada perjanjian, tetapi tidak berkorban.

Mengakui selama-lamanya bertahan semua - ia bukan cinta dan kebaikan, adalah takut kehilangan, di luar yang lurks takut kesepian, penolakan, takut, takut ditinggalkan bersendirian dengan dia ...

Lelaki dan juga wanita, takut tidak menghargai, mereka menghargai keyakinan. Oleh itu, secara paradoks, baik, penting, perlu menjadi orang yang berada di teras. Mereka yang tidak, akan menjadi mangsa. Dan mangsa tidak baik atau buruk, ia hanya mangsa. Oleh kerana ia tidak dianggap, memihak kepada beliau, dia mengelap kaki mereka pada. Pada hamba tiada hak mengundi.

Bagaimana jika ibu mangsa dan senario yang biasa? Pergi ke seorang ahli psikologi atau reflash psychotherapist tidak sedarkan diri. Atau - untuk bertahan.Tetapi jangan mengabaikan dan dibuli, dan berhenti seketika, kesunyian, pemisahan jurang. Melalui kesakitan untuk meningkatkan daya tahan dan tekad. Saya sedar bahawa, dan mengapa.

Lain kali dengan yang sama atau dengan rakan kongsi baru perlu peka dan menangkap dalam beacon "seperti-suka", "baik-buruk", dan lain-lain Hanya seolah-olah saya bahawa untuk mengatakan ini tanpa psikologi masih akan menjadi sukar - takut, takut, takut ...