Sunday, August 28, 2016

MALAYSIA Tidak Pernah MERDEKA, Anak-Anak SABAH Dan SARAWAK Sila Berhenti Menyambut HARI KEMERDEKAAN / KEBANGSAAN MALAYA Ke 59.

Kemerdekaan 31 Ogos 1957 atau ke 59 tahun tiada kaitan dan signifikan langsung pada rakyat Sabah dan Sarawak kerana tarikh tersebut adalah KEMERDEKAAN MALAYA. 

Ulang suara, MALAYA PUNYA TARIKH KEMERDEKAAN.

Kenapa harus rakyat Sabah dan Sarawak menyambut Kemerdekaan Malaya sedangkan Sabah dan Sarawak masing-masing mempunyai tarikh kemerdekaan sendiri iaitu 31 Ogos 1963 dan 22 Julai 1963.

Hari Merdeka

Hanya SATU TARIKH yang mempunyai persamaan, signifikan, kepentingan malah KAITAN antara SABAH, SARAWAK dan MALAYA iaitu 16hb SEPTEMBER 1963.

Sampai bila SEJARAH LONGKANG Malaysia kononnya Merdeka ini dilaung-laungkan terutama disambut dan diajar kepada anak2 yang masih kecil tentang tarikh KEMERDEKAAN PALSU MALAYSIA ini sekolah-sekolah? 

MERDEKA MALAYSIA KONON GAMAKNYA.

MALAYSIA TIDAK PERNAH MERDEKA, ANAK-ANAK SABAH DAN SARAWAK SILA BERHENTI MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN/KEBANGSAAN MALAYA KE 59.
Jika anda berhenti menyambutnya, anda menidakkan penjajahan minda ini, jika anda terus menyambutnya, anda adalah faktor Sabah Sabah dan Sarawak terus terjajah minda sampai bila-bila akhirnya MERDEKA SEBENAR tidak akan hadir turun temurun dalam kehidupan seketurunan.

Kepada RAKYAT MALAYA, Silakan Menyambut hari Kemerdekaan Ke-59 anda, tidak diarang, cuba diharamkan mengiyakan bahawa Merdeka Malaya itu adalah Merdeka Malaysia kerana Malaysia ditubuhkan, bukan dimerdekakan.

Para Pemimpin Sabah dan Sarawak, BERHENTILAH mengiyakan penjajahan minda ini, berhentilah membawa rakyat Sabah dan Sarawak menyambut kemerdekaan Malaya mahupun menghambakan diri kepada regim Malaya.

Krediy:- Anthony Tibok

1 comments so far

Betul tu...sia sukung ulasan si Anthony Tibok...S4S