Monday, August 22, 2016

Gila ~ Guru Cantik Ini Memerangkap Pelajarnya Untuk Berhubungan S+ks.

Jenayah s+ksual kali ini sudah mula tersebar di sekolah-sekolah. Kali ini dua orang guru harus mempertanggungkan perbuatannya untuk menjadi seorang tahanan pada hari minggu dan melakukan persidangan pada hari Rabu. Kedua-dua guru ini melakukan tindakan kejahatan dengan memerangkap pelajarnya untuk berhubungan s+ksual di sebuah pantai wilayah Orange County.


Kedua-dua guru ini bernama Melody Lippert berusia 38 tahun dan Michelle Ghirelli berusia 30 tahun yang merupakan guru di South Hills High School yang pada masa itu mereka berdua ini sengaja memberi al-kohol kepada pelajarnya sehingga tidak sedarkan diri dan menyuruh mereka untuk berhubungan intim.
Pelajar laki-laki yang dipaksa untuk memuaskan nafsu guru mereka ini pun mengaku dan berjaya membawa Lippert ditangkap polis dengan dakwaan konspirasi dan menyumbang terhadap kenakalan anak di bawah umur, sedangkan Ghirelli ditangkap kerana berhubungan intim dengan kanak-kanak di bawah umur. Jaminan yang dikenakan untuk Lippert sebanyak RM80000, dan untuk Ghirelli sebanyak RM180 ribu.