Monday, August 22, 2016

Foto Budak Tersenyum Habis Disengat Lebah Ini, Mendadak Jadi Viral di Internet. Kamu Mau Tahu Kenapa?

Lebah adalah salah satu haiwan kecil yang paling ditakuti oleh kebanyakan orang. Ini kerana lebah mempunyai sengatan menyakitkan yang boleh membuat seseorang jadi mabuk dan bahkan meninggalkan bekas sengatan yang boleh membuat bahagian tubuh membengkak.

Rasa dari terkena sengatan lebah ini sangat sakit pastinya. Adakah kamu pernah disengat lebah? Jika kamu pernah, pasti kamu tahu bagaimana rasanya, nyut-nyutan yang pasti dan yang lebih tak diingini lagi adalah bengkaknya itu loh yang memalukan.


Tapi, budak yang satu ini sungguh kuat dari rasa sakit dan rasa malu lol. Ia habis disengat lebah, bibirnya bengkak tapi ia tidak menangis kerana hal itu.

Foto budak ini disebarkan di media sosial dan kini menjadi viral. Sebab, kanak-kanak itu tidak menangis selepas disengat lebah, ia malah kelihatan tersenyum lebar dengan bibirnya yang membengkak akibat sengatan lebah tersebut.
Namun, banyak netizen yang memuji kanak-kanak ini. Seperti komen-komen netizen di bawah ini.

"Kesiannya ... tak apa dik .. utk dijadikan kenangan bila besar nanti ... ada juga bahan cerita bila dah dewasa nanti ... semoga cepat sembuh ya," tulis Jeniffer Saboi.

"Sakit tu ... ade sape yg tau ... yg penting mau senyum depan camera ...," komen Roshayatie Kamalludin.

Lucu betul bibirnya, seksi deh .. hahahaha ...