Sunday, July 31, 2016

Untuk menyempurnakan Hari Sabtu, Cuba Fokus Sama Sindennya.

Yeayyy, hari yang ditunggu-tunggu akhirnya datang juga. Selamat hari Sabtu! Tidak seperti hari Isnin, pastinya saat ini kamu tengah menikmati masa berlama-lama baring di katil atau menghirup kopi sambil menonton tv. Hmmm, sungguh hari yang sempurna dan indah, rasanya kamu pasti tidak ingin hari ini cepat berlalu, kan?

Dan untuk melengkapkan hari Sabtu di minggu ini, maka cubalah tonton video yang tengah menjadi perbincangan di media sosial Facebook di bawah ini. Sebuah video yang memperlihatkan aksi panggung seorang sinden tersebut pasti akan membuat hari Sabtu mu jadi lebih bahagia lagi.

Ia seolah-olah sinden yang satu ini juga sangat senang dengan datangnya hari Ahad, tengok saja aksi panggungnya dalam video di bawah ini. (Gambar: Facebook / Dhekill)
"Betul-betul hebat," tulis komen pemilik akaun Facebook Metty Prayogga. Hal senada juga diungkapkan oleh pemilik akaun Ning Sihh, "Lincah betul, sangat menghiburkan."Ya, sinden yang ada dalam video di bawah ini sepertinya mempunyai stamina yang sangat kuat, sehingga ia dapat bernyanyi dan berjoget seperti cacing kepanasan. Bingung? Jom tonton videonya di bawah ini.